loading...
یزد دیزاین
آخرین ارسال های انجمن
مصطفی بازدید : 572 9 سال پیش نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام بغلم کن

دانلود آهنگ بغلم کن از امیر تتلو + متن آهنگ

Download New Song By Amir Tataloo Called Baghalam Kon

Amir Tataloo، Amir Tataloo Baghalam Kon، Baghalam Kon، Baghalam Kon by Amir Tataloo، Baghalam Kon Download New Song Amir Tataloo، Baghalam Kon Download New Song By Amir Tataloo، Download New Song، Download New Song Amir Tataloo Baghalam Kon، Download New Song By Amir Tataloo Called Baghalam Kon، nex1music، آهنگ، آهنگ جدید، امیر تتلو، بغلم کن، بغلم کن دانلود آهنگ امیر تتلو، دانلود آهنگ، دانلود آهنگ Amir Tataloo، دانلود آهنگ امیر تتلو بغلم کن، دانلود آهنگ امیر تتلو به نام بغلم کن، دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید Amir Tataloo، دانلود آهنگ جدید Amir Tataloo به نام Baghalam Kon، دانلود آهنگ جدید امیر تتلو، دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بغلم کن، دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام بغلم کن، نکس وان موزیک، کد پیشواز آهنگ های امیر تتلو

 دانلود آهنگ امیر تتلو به نام بغلم کن

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

متن آهنگ جدید امیر تتلو بغلم کن

بغلم کن که من از همه خستم

تو این دودو دمه غم میکشم از تو نفس من

بغلم کن همینجوری که هستم بغلم کن که شکستم

بغلم کن که من از دنیا بردیم عشقو آرامشو باور کن با تو دیدم

فکر نکن به کسی عمرن جاتو میدم بغلم کن که تو نیستی نا امیدم

بغله تو میده به من حسه قشنگو بغله تو عطره تنه تو

بغله تو میده به من حسه قشنگو بغله تو عطره تنه تو

کف دستامو دیدی ببین زبره ولی یخ زده برات

نفسامو بشمور وصلت شدم مخزنه هوات

پیشونیمو نگاه خط داره اما آیینه صبره

با تو بالا ماییمو ابره بقیه وایستادن پایینه دره

همه چی عالیه حله با تو خوبه

کندیم از باقیه گله باشکوهه خالیه صحنه جون میده واسه رقصمون

واس خاطر همدیگه پا گذاشتیم رو نفسمون همه جا وصفمونو رقصمون

بغله تو میده به من حسه قشنگو بغله تو عطره تنه تو

بغله تو میده به من حسه قشنگو

بغله تو عطره تنه تو

شعر آهنگ جدید امیر تتلو بغلم کن

با تو انگار خدا هست هوا هستو تو نیستی

همه چی نیستو شدم من به شما وصل

بودنت عمره دوبارستو مردن

واست حتی تو میدونی یه شمارست

با تو دل از همه من میکنم هی

هنوزم عطره تو رو میزه منه میزنمش

هنو ویساتو شبا میشنومش

پشته تو هر کی هر حرفی بزنه میزنمش

بغله تو میده به من حسه قشنگو

بغله تو عطره تنه تو

بغله تو میده به من حسه قشنگو

بغله تو عطره تنه تو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 483
  • بازدید ماه : 483
  • بازدید سال : 10,386
  • بازدید کلی : 254,558