loading...
یزد دیزاین
آخرین ارسال های انجمن
مصطفی بازدید : 558 9 سال پیش نظرات (0)

دانلود آهنگ یار تلگرامی من از علی زکریائی + متن کامل آهنگ

دانلود آهنگ جدید و طنز علی زکریائی با نام یار تلگرامی من

Download New Music Ali ZakariaeiYare Telegramie Man

Ali Zakariaei Yare Telegramie Man,دانلود آهنگ جدید علی زکریائی به نام یار تلگرامی من,دانلود آهنگ جدید علی زکریائی یار تلگرامی من ,دانلود آهنگ جدید یار تلگرامی من با صدای علی زکریائی,دانلود آهنگ علی زکریائی با نام یار تلگرامی من با لینک مستقیم,دانلود آهنگ علی زکریائی دی 94 دانلود آهنگ علی زکریائی یار تلگرامی من دانلود آهنگ یار تلگرامی من از علی زکریائی دانلود آهنگ یار تلگرامی من! همرهِ آنلاین منی دانلود آهنگهای دی 94 دانلود موزیک دانلود موزیک علی زکریائی به نام یار تلگرامی من دانلود موزیک یار تلگرامی من از علی زکریائی علی زکریائی فول آلبوم علی زکریائی متن آهنگ یار تلگرامی من از علی زکریائی متن آهنگ یار تلگرامی من با صدای علی زکریائی مجموعه آهنگهای علی زکریائی واتساپی و وایبر من، فیس من و لاین منی یار تلگرامی من یار تلگرامی من! همرهِ آنلاین منی

دانلود آهنگ یار تلگرامی من از علی زکریائی + متن کامل آهنگ

دانلود آهنگ یار تلگرامی من از علی زکریائی

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 

متن آهنگ یار تلگرامی من از علی زکریائی :

یار تلگرامی من! همرهِ آنلاین منی
واتساپی و وایبر من، فیس من و لاین منی

 

حک شده اسم من و تو، رو تن این تخته سفید!
چت می‌کنیم تا خود صبح، بحثای علمی و مفید!
صحبت فرهنگی ما، ناز و قشنگه همه جاش
خنده و قلب و گل و ماچ، جورواجوره استیکراش
دست من و تو داره به زندگیمون گند میزنه
آدم اینترنتی از خواب و خوراک دل میکنه
همسر بالقوه‌ی من! اه چه قَدَر غر میزنی
استیکر ساده نده، خیر سرت عشق منی!
شک داری بیخود تو به من، گنده نکن ماجرا رو
سخت میگیری جون خودت! ول بکن این بازیا رو
دانلود آهنگ جدید علی زکریائی یار تلگرامی من
عشق تلگرامی ما، پاکه! نترس از هوساش
محرم و نامحرمی هم، خوبه ولی باشه به جاش!
دست من و تو باید این پرده‌ها رو پاره کنه
کی میتونه جز من و تو درد ما رو چاره کنه؟
خواهر ایمانی من! با هر کسی قاطی نشو
استیکره خنده نزن، آسه بیا آسه برو!
کار من و تو اخوی، رفتارای منشوری نیس
کار تو حتما میکشه اینجوری آخر به پلیس!
کج بذارین پا توی نت، فرقی نداره تو یا اون
با سند و مدرک چت، رو میشه دست دوتاتون
تازه اگه فرض مثال در برین از دست فتا
وقتی که مردین میبرن هردوتونو پیش خدا!
یار تلگرامی من! همره آنلاین منی
واتساپی و وایبر من، فیس من و لاین منی
یار تلگرامی من! شکلک ناموسی نده
حرفای اونجوری نزن، خیلی بده خیلی بده
یار تلگرامی من! بسه دیگه این همه چت
خسته شدم، جون ندارم، ول کن آقا جون ننت!


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 499
  • بازدید ماه : 499
  • بازدید سال : 10,402
  • بازدید کلی : 254,574